The Truth Hurts
S1, E11: Mackenzie is heartbroken about Josh but decides not to chase after him. Briana wants to start dating but her mom is extremely against it. Alex goes out for the first time since having Arabella, and Katie is stunned at how quickly Joey has moved on.