The Truth
S9, E19: When Mulder is accused of murdering Knowle Rohrer, the U.S. military puts him on trial - and hears testimony from a group of defense witnesses who support Mulder's claim regarding a government conspiracy and the existence of extraterrestrial life. With help from his friends, Mulder escapes from his military cell and embarks on a journey to find the man who can shed light on the truth about the government conspiracy.