S17, E3: Headed for South Korea's Gimhae International Airport, a Boeing 767 crashes into a hillside several miles from the runway. As the nation mourns its worst-ever air disaster, investigators face puzzling evidence: The surviving captain of Air China Flight 129 claims that everything on board was normal, but air traffic controllers testify that the crew's radio communications were anything but.