The Turtle and the Hare
시즌 1, 에피소드 9: Mr. Big tells Carrie he will never marry again. After a harsh dumping, Samantha tries to turn 'The Turtle' (an investor with bad breath) into a Helmut Lang-wearing catch...but realizes he's still just The Turtle. Meanwhile, Miranda introduces Charlotte to 'The Rabbit' (a vibrator), which turns Charlotte into a recluse.