Сезон 1, серия 4: In this episode of Twin Love, the women in both houses are swooning over two new arrivals. The men in both houses fear that with more men than women, one of them may be heading home. Intimate dates strengthen some relationships, while for others it leads to uncertainty and even the formation of a love triangle! All this and a twintastic dance-off!