The Twin's Puppet Show/Max and Ruby's Switch
Сезон 7, серия 25: Ruby and Valerie attempt to put on a puppet show for the twins, while Max plays with his train. Ruby and Max each babysit a twin, while Dad is busy cleaning out the shed.