The Two Finger Rule
S6, E19: Charlie joins Alan, Herb (recurring guest star RYAN STILES) and his next-door neighbor (guest star MICHAEL CLARKE DUNCAN) in a night of alcohol-fueled sexual reminiscences after Chelsea finds nude pictures of another woman on his phone.