The Two Mrs. Grissoms
S11, E13: A night full of celebration ends with a bang when the director of a scholarship foundation for the deaf is killed by a deadly car bomb, prompting Sara to interrogate the students and faculty of the college where her mother-in-law works. (TV-PG)