The Two Richards
S1, E5: Kate mediates the settlement between an insurance company and a man who was hit by a truck, only to find the real conflict is between the man and his wife, who claims the husband she knew never came back from the accident. Richard Dean Anderson and Anne-Marie Johnson guest star.