The Two
S3, E1: Sydney tries to piece together the last two years of her life and discovers the fates of her friends and family. She struggles to come to grips with a reality that is both foreign and frightening. To begin her journey back, Sydney confronts Vaughn about his marriage and learns the shocking fates of Jack and Sloane. Meanwhile, Sydney is granted temporary CIA clearance on a case that may help her regain her memory.