The ultimate duel
Сезон 1, серия 6: The four remaining comedians are on edge. The road to the finale is tougher than ever. In the grand finale, the comedians can't relax for a second as one surprise after another enters the house. Who will manage to hold back their laughter and be crowned Last One Laughing?