The Ultraman
S1, E1: As people evacuate from a tsunami caused by an earthquake in the Pacific Ocean, a mysterious flying object appears and rains down fire. Mutsumi guesses that it could be the work of a monster that roamed the earth several hundred million years ago. Immediately afterwards, Lava Monster Firebadon appears along with an explosion from an undersea volcano.