Сезон 2, серия 23: In an effort to save Chastain, Bell considers selling the hospital to a conglomerate, but Kit tries to make him see that the negatives will outweigh the positives. With Conrad’s help, Nic tracks down Kyle and pleads for him to reconsider donating a kidney to Jessie.