The Unexpected
S1, E3: Colt studies for a real estate license with Vanessa, and Debbie looks for a delivery job. Retirement sends David down memory lane. Corey and Evelin get help for their relationship. Fernanda is single and modeling. Syngin helps Tania recover from surgery.