The Ungrateful Dead
시즌 3, 에피소드 1: A panicked Juliette (Bitsie Tulloch), Monroe (Silas Weir Mitchell), and Rosalee (Bree Turner) enlist Hank's (Russell Hornsby) help in fending off a zombie hoard while trying to figure out what happened to Nick (David Giuntoli). Knowing the truth, Captain Renard (Sasha Roiz) takes measures to help rescue Nick from the clutches of his brother, Eric (guest star James Frain). Elsewhere, along with the help of the mysterious Stefania (guest star Shohreh Aghdashloo), Adalind (Claire Coffee) finds herself facing her most gruesome task yet in her effort to regain her Hexenbiest abilities.