The Unstoppable Juggernaut
S1, E8: After the X-Men find the X-Mansion destroyed, Wolverine goes looking for the suspect, followed by Storm, Rogue and Jubilee. Later Jubilee find a mutant made out of pure steel. Thinking he is the one responsible for trashing the school, Jubilee goes after him, but Wolverine says he was not the one who destroyed the mansion because he smelled different. Jubilee and Wolverine find Juggernaut robbing a bank and try to apprehend him, but Juggernaut is too strong. Soon the other X-Men arrive at the scene. Jean explains that she cannot mentally attack Juggernaut as long as his helmet is on. Cyclops thinks they can defeat him, as long as they work as a team.