The Verdict in the Victims
S10, E18: With only 48 hours before the execution of serial killer Alex Rockwell, whom Brennan and Booth helped convict, the Jeffersonian team must race against the clock to confirm Brennan’s new suspicion that Rockwell may not have been responsible for those crimes.