The Villainess Should Be Able to Tame the Final Boss
S1, E4: Aileen finds out that Claude's aide, Keith, has been selling demons. Keith tells Aileen why and reminisces about their past. Now that Aileen knows his feelings, she decides to work with Keith to prevent Claude from despairing and turning into a demon.