The Virgin Sacrifice
S1, E10: With Hell literally about to erupt onto Witch Light Road, and Fiji (Parisa Fitz Henley) about to be claimed by the Demon who has been tormenting her, Manfred (François Arnaud) leads the Midnighters to take back their home from the evil forces that occupy it. As Bobo (Dylan Bruce) turns his attention to saving Fiji, Olivia (Arielle Kebbel) and Creek (Sarah Ramos) confront the wraiths. Manfred focuses on killing the demon and closing the veil with the help of Lem (Peter Mensah), Joe (Jason Lewis), and the Rev (Yul Vazquez). Manfred takes a desperate gamble and risks his life by asking for help from an unlikely source.