The virtuous Lord Hawk!
S1, E5: While Takashi leads a peaceful life at school, on a subconscious level, his mind was reaching its limit. When confronted with thoughtless remarks and forced to take on responsibilities, Takashi has a coughing fit, and amidst a golden glow, he departs for Gretagard. Hayato makes his regular appearance at Yanagihara at night, where he finds a crowd in front of the train station. With an ominous feeling, he pushes through the crowd to find...