The Visit
S3, E5: When Debra's mother comes to visit the family for a week, Debra finds herself shocked to discover that she wishes her mom were more like Marie. Debra's highly anticipated week of "quality time" with her mom, Lois, and the family quickly turns into a big disappointment when her mother seems more interested in the Renoir exhibit and her crossword puzzles than in Debra, Ray and the children.