The Vouch
S4, E8: Louis gets himself into a sticky situation when he lies to Jessica and tells her that he loves her newly finished horror novel. When news that Kenny Rogers is paying a visit to Cattleman’s Ranch, Jessica insists that Louis give him a copy of her book for his agent, making him extremely uncomfortable. Eddie and his friends purchase a 300-disc CD carousel to play all of their music, but Eddie thinks he is the only one in charge and becomes a tyrant.