Earth to Luna The Waggle Dance
S1, E1: After arriving home from ballet, Luna decides to have a little snack in the backyard. When she, Clyde, and Jupiter notice one bee, and then another, and then another attracted to her sweet snack, they realize the bees must communicate in some way, but how? Together, this trio will investigate this mystery and discover the waggle dance.