The Walk
Сезон 1, серия 20: Anna-Kat tells her parents that all she wants for her birthday is a chance to walk the three blocks to the library alone. Meanwhile, Greg has a hard time adjusting to the fact that Taylor has a boyfriend, and Katie is annoyed that Oliver's entitled friend Cooper Bradford seems to be spending every waking moment at the Ottos.