The Wall
S14, E19: When a Marine is murdered at an event for the Honor Flight Network, a non-profit that arranges for veterans to visit the World War II, Korea and Vietnam War Memorials for free, the NCIS team must rely on an irritable Vietnam War veteran, Henry Rogers (Bruce McGill), to provide details on the victim's whereabouts throughout the day. Also, McGee and Bishop investigate a juicy rumor about Quinn and Torres.