The War Against Gingivitis
S9, E18: Things get tense in the Malibu house when Walden's estranged ex-business partner, Billy (guest star PATTON OSWALT), shows up looking to bury the hatchet with a money-making idea. Will their combustible relationship get in the way of their success? Meanwhile, a lonely Alan pays a visit to Berta.