The Warrior in the Wuss
Сезон 7, серия 10: The corpse of a truck company employee is found in the middle of the woods. After the victim’s son is questioned, Booth and Brennan visit his karate class in search of a motive. Back at the lab, Hodgins is going overboard purchasing lab equipment. Then, Booth’s son Parker returns from England and Brennan is apprehensive about how he’ll react to his new baby sister.