The Warrior Within
S1, E3: Cragger tricks Laval into withholding Chi from the Crocodile tribe. This reignites the hostilities between the Lions and Crocodiles. Laval must frantically escape the wrath of the Crocs and somehow get rid of the Chi before his father finds out.