The Way of the Sponge / Bubble Trouble
S8, E14: When SpongeBob and Patrick accidentally destroy Sandy's air supply, they have to help her find more oxygen.SpongeBob wants to earn his belt from karate master Fuzzy Acorns. Will Sandy be able to help?