The Challenge: All Stars The Way You Make Me Steal
S4, E5: A power move backfires in spectacular fashion. A top veteran's losing streak puts their alliance in danger when an enemy gains control of the vote. Ex-lovers give in to their chemistry, but one party instantly regrets it.