The Wedding Bride
S5, E23: When Ted takes a date to see a new hit movie, "The Wedding Bride," he is shocked to learn the story is loosely based on his life, and that it was written by Tony, the man Stella left him for at the altar. Judy Greer guest stars as Royce, Ted's date. Jason Lewis, Malin Akerman and Chris Kattan guest star as the movie versions of Tony, Stella and Ted.