The Wedding, Pt. 1
S2, E24: After Raymond asks Debra why she ever married him, they take a walk back in time -- to the very beginning of it all. Raymond is very, very nervous. He's about to propose to his lovely girlfriend Debra and nothing is going right. But when he finally pops the big question, she accepts, the families celebrate and all is well. At least for five minutes. Then the "nervous" turns into "pure fear" when Ray wonders if she really wants to marry him for love -- or if it's just for the elaborate wedding she's been planning since she was twelve.