Dr. Ken The Wedding Sitter
S1, E15: A colleague's wedding gives Ken a chance to show off his dance moves, but Allison is not impressed. Meanwhile, Dave hires a friend to impersonate him to fool his babysitter; and Damona, Julie and Clark go to the wrong wedding, but Clark meets Mr. Right.