The Wedding
S2, E11: After deciding not to elope to Las Vegas at the last second, Reagan and Chris decide to hold a big friends and family wedding. Things don't go quite as they dreamed when big news from Ava and even bigger news from Scott begin to derail the big day before it even starts.