The Wedding
S5, E1: Peter and Mary Jane are ready to tie the knot, but not if Harry Osborn gets his way. But their plans are interrupted when The Scorpion arrives, while Peter and Aunt May are at the bank, and kidnaps Aunt May. Spidey gives chase and gets Aunt May back, but wonders if the fates are trying to tell him something. As an added bonus, Wilson Fisk is paying for the wedding, since Peter saved his life in Season 1. Then when the big day arrives -- the wedding of Peter and Mary Jane -- the Green Goblin shows up right in the middle of the ceremony, and grabs Mary Jane, forcing the priest to marry him to MJ or he'll blow the church up!