The Weekend
S1, E4: Wary that she may revert to her old, hard-partying ways on her first weekend back at home, Amy talks Levi into taking a rafting excursion to the Kern River, which they used to frequent during happier times when they were married. The idyllic trip takes a downturn, however, when Amy discovers that her mission to implement change in Levi may be more difficult than she realized.