The Weight
시즌 4, 에피소드 4: A disparaging remark about his wife sets Johnny Sack off on a vendetta. Meadow decides to do volunteer work at the South Bronx Law Center; Furio hosts a housewarming party for the gang; Silvio and Chris make an offer to an old-time hit man named Lou DiMaggio; and Tony and Carmela find themselves at odds over the family's bill-consolidation strategy.