The Werther Project
S10, E19: Sam learns that former Men of Letters member, Magnus (guest star KAVAN SMITH), once built a magical box and Sam sets out to find it in the hopes that it can cure Dean of the Mark of Cain. What he’s not prepared for, however, is the deadly alarm system Magnus set up on the box, which puts his and Dean’s life in danger when he opens the box.