The Whirlwind
S2, E13: Frank, Pilgrim, Madani, Russo, Amy, Curt, and the Schultz family. No bullet is left unspent as things come to a head in an explosive conclusion. Russo and Madani come face to face, Amy tracks Pilgrim, and Pilgrim and Frank standoff.