The Six Million Dollar Man The White Lightning War
S4, E11: When two federal agents investigating a moonshine ring are mysteriously killed by a "snake bite," Steve goes undercover as the leader of a rival moonshine gang and becomes embroiled in a liquor battle. Katherine Helmond guest stars.