The Whopper
S2, E13: Liv and Detective Babineaux investigate the murder of Corey "Big Fish" Carp, who they learn got his nickname not because of his last name, but because he was a well-known pathological liar. Ravi makes an unsettling discovery and Blaine is reunited with someone from his past. Meanwhile, Major finds himself in a precarious situation.