The Whores Can Come
S2, E11: Bullock's corroboration of the Montana offers complicates Commissioner Jarry's counter-efforts - and sends Blazanov's telegram lines to Yankton to overdrive. Swearengen uses a Deadwood tragedy to delay an altercation between Wu and Lee, while buying time to improve his own standing with the Hearst delegation.