Сезон 4, серия 4: Wilhemina assigns Marc to be Betty's temporary assistant; Betty's story to cover the worst jobs in New York ends up with her dressing up as a hot dog; Hilda gets Archie's campaign in trouble; Natalie introduces Daniel to the Community.