Сезон 6, серия 7: After a hurricane floods the gym of a local high school, Jules volunteers Gray's Pub as a venue for their prom, with the gang ready to serve as chaperones. Jules and Laurie try to have an amazing night, but Laurie isn't feeling it. Andy and Ellie try to stop a gang of bullies. And Travis and Grayson help their high school counterparts win a girl.