The Wine of Youth
S4, E6: The search for Sheehan intensifies, as pressure mounts to solve the Elias murder. The Task Force waits for ballistics to confirm their suspicions. Edgar and Bosch pursue an unofficial ‘side project’ in the San Gabriel Valley. Billets and Dets. Crate and Barrel respond to a suspicious hit and run in Hollywood.