The Winning Horse
S1, E5: After Maradona almost dies from his addictions, Coppola accompanies him on a new attempt at rehabilitation on the island of Cuba. The prospect that lies ahead makes him rethink whether he made the right decision in the 1980s when he left a successful career as an agent for almost two hundred players to devote himself exclusively to being Maradona's manager.