The Wisdom of the Desert
S5, E7: Stranded in the desert without backup, Bosch closes in on his murder suspects and learns more about Clayton. Worried about her dad, Maddie turns to Billets for answers. Billets, in turn, confronts Edgar about Bosch’s rogue mission. Pierce and Vega head to Bakersfield to find Jose Jr. Anderson gets a tip about police misconduct in the Borders case, and Cronyn implicates Bosch.