The Wise Goat of Baghdad
S1, E5: Jamillah brings walkie talkies to Baghdad and when they drop one in a goat pen everyone gathers to see the amazing talking goat. But when the walkie talkie breaks just as the Sultan arrives, the gang must think of a way to keep him entertained and Jamillah out of trouble.