The Witch-Hunting Festival
시즌 1, 에피소드 5: A cocky boy from Usagi's past shakes up things at Anti-Magic Academy by proposing the reinstatement of the witch hunt festival. Can the Small Fry Platoon earn enough points in this festival to convince Usagi's mother to keep her in school?