The Witch in the Wardrobe
S5, E20: A cabin burns down in the woods revealing two bodies – one of a modern-day witch and one from the days of the Salem Witch Trials – leading Booth and Brennan into the world of Wicca to find a killer. Meanwhile, when Hodgins’ reckless driving gets him and Angela arrested and thrown in jail, Sweets and intern Clark Edison (guest star Eugene Byrn) step into unfamiliar territory to help out the team.